Com arribar a la Pobla de Massaluca?

Per carretera:

Deixar l'autopista AP-7 (E15) per la sortida 34, cap a Tarragona/Reus/Aeroport, a la rotonda agafar la sortida T-11 (antiga N-420) cap a Reus/Aeroport, seguir per la N-420 direcció Falset, Móra d'Ebre i Gandesa. En arribar a Gandesa girar a la dreta i agafar la carretera TV-7231 direcció Vilalba dels Arcs i la Pobla de Massaluca.

Amb tren:

La Pobla de Massaluca té, al seu Terme Municipal, l'estació de tren "La Pobla de Massaluca - Faió". L'estació està a uns 6 km de distància del mateix municipi i cobreix la línia Barcelona-Saragossa.

Información y Venta Telefónica 91 232 03 20

Servei públic de transport de viatgers per carretera:

Aquest és un servei que ofereix l'Ajuntament del municipi. Consisteix amb un vehicle municipal que fa el trasllat de viatgers des de la Pobla a l'estació de tren i a la inversa.

Amb autobús:

La companyia d'autobusos Hife, comunica el municipi de la Pobla amb Gandesa. Existeix un servei regular i diari d'autobús entre Gandesa i qualsevol municipi del territori.

Amb avió:

L'aeroport de Reus està a 89 km, i el de Barcelona a 182 km. En els aeroports es podrà agafar un taxi o llogar un cotxe. Existeix un servei regular i diari d'autobús entre els aeroports de Barcelona i Reus.

Subscriure a